Google

HAYDİ KARAVANACILAR

Başlatan İLYAS ŞEN, 13 Aralık 2011, 11:02:34

« önceki - sonraki »

Haydi karavanacılar görelim sizleri. Bakalım kim daha güzel atmış.

:D    :D Mesajı Paylaş

[IMG]http://i61.tinypic.com/2mpx3sw.png[/img]<br /><br />www.kuluckadunyasi.com
  • Gösterim 7,720
  • Av Ve Avcılık
  • 8 Yanıtlar

Valla ben hiç avcılık yapmadım tüfeğim bile yok ama avcı arkadaşım baya var. Yanlarına oturduğumda hep atarlar hep vururlar boşları yok maşallah.   ;D Mesajı Paylaş

Bende hiç ava çıkmadım. Ama merak ediyorum. Onları o soğukta, kar da ,kışta, yağmur da , çamurda o dağlara çeken ateş nasıl bir duygu diye. Bir kaç kez yakın akrabalara uydum bende yanlarında gittim ama bırak bişi vurmayı yanımızda götürdüğümüz tavukları mangal yapıp geri geldik. Av işi gerçekten zor. Meşakkatli ve sevenleri için heyecanlı bir serüven. Ama eminim şehir hayatının stresinden insanı uzaklaştırıyordur.

Mesajı Paylaş
[IMG]http://i61.tinypic.com/2mpx3sw.png[/img]<br /><br />www.kuluckadunyasi.com

ßen kastamonu / devrekani ilcesndeyim devrekni denildiğinde avcılar bilir direk akıllarina bıldırcın gelir.. Ben balığa giderim, bıldrcın avına,ördek avına ve tavşan avına giderim.. Av sabır isteyen bir hobidir. Şuanda kullandgm silah sarsılmaz super poze dir.. Av için çok güzel bir tüfektir herkese tavsiye ederim Mesajı Paylaş

Muhammet bey imkanınız olduğunda av fotoğraflarını yayınlayın da gözümüz gönlümüz açılsın. Mesajı Paylaş

en ksa zamanda yuklicem fotografları.. Daha cok ftgraf varda pc dert :) Mesajı Paylaş

bir gün menemen ovasında bıldırcın avındayız kol yürüyüşü yapıyoruz 5 kişi 10 ar metre arlıklarla ilk arkadaşın önünden bir bıldırcın kalktı 2 attı vuramadı bıldırcın kola paralel uçmaya devam etti herkes en az ikişer atış yaptı nafile uçtu gitti. kimse de bir şey diyemedi sanki hiç olmamış gibi devam ettik ama ben o günü hiç unutamıyorum. eminimki diğer 4 arkadaşta unutamamıştır. avcının vuramadım diyenini zor bulursunuz arkadaşlar  ;D Mesajı Paylaş

Muhammet Bey kardeşim valla dört gözle bekliyoruz av fotolarını.. Mesajı Paylaş

Sezonun son avından 2 kare sağdaki benim, soldaki de avcı arkadaşım Mehmet

Avladığımız kuşlar yerine baharın habercisini paylaşmak istedim :)

Mesajı Paylaş

Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter

Yasal Uyarı

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Kuluçkadünyası.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Kuluçkadünyası.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.