27 Ekim 2021, 16:43:37

Haberler:

Türkiye'nin En Büyük Forum Sitesi



Reklamlar

civcivin ayagı carpaz

Başlatan Yunus Emre ÖNDÜL, 20 Haziran 2013, 00:05:42

« önceki - sonraki »
arkdaşalr benim makinadan cıkan  civcivlerden 2sinin ayagı  carpaz  yan atıyorlar biri zaten hiç yüreyemiyo  diyeri idare ne yapmayım varmı cözüm yolu acaba  Mesajı Paylaş


Yunus Emre ÖNDÜL
BİTLİS MERKEZ
0506 926 25 94
  • Gösterim 4,488 
  • İlaç ve Tedavi yöntemleri
  • 4 Yanıt




yunus emre kardeşim
genelce civcivlerin ayak problemleri şundan olur.
1-yüksek ısı. gelişim döneminde ısının yüksek olması ayak problemi yapar.topraga degınce capraz ayaklar 3-5 gün sonra kendiliginden düzelir.
2-kardeş eşleşmesi.aynı anne babanın yavruların yumurtalarından çıkan civcivlerde oluyormuş,bilimseldir.
3-cıkım sepetının kaygan olması.cikım sepetınin altına gazete .kagıt serilmesi,kaygan olmasından dolayı düşen civcivlerde bu duruma sık sık rastlanıyor.benim makinanın cıkım sepeti kaygan ben bu durumda halılar kaymasın diye milyoncularda satılan malzemeyi kullanıyorum.
bazı uzman arkadaşlar çapraz ayagı elektirik bandıyla atelleyip bandaj yapıp 1 hafta içinde düzeltiyorlar.resimlerini gördüm ama hiç yapmadım. Mesajı Paylaş
www Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Geçmiş olsun yunus emre bey,civcivlerin parmaklarından hareket varsa duzelme ihtimali olabilir belki, doğuştan kaynaklı ve hareketsiz ise pek düzeleceğini sanmıyorum, daha bu rahatsizlikla ilgili konular açılmıştı sanırım bir göz atın, inşallah faydalı bir bilgiye ulaşırsınız. Mesajı Paylaş
Herkes korktuğundan kaçar, yalnız Allah'tan korkan ona koşar.

tşk ederimm saolun  Mesajı Paylaş
Yunus Emre ÖNDÜL
BİTLİS MERKEZ
0506 926 25 94

Arkadaslar benimde yeni cıkan civcivlerimin bazılarında bacak ayrıklıgı var örnegin 1inin sol bacagı sola doğru hafif yamuk ve ayrık doğal kulucka cıkımlılar pratik bi öneriniz varmı ? Mesajı Paylaş


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter