28 Kasım 2021, 05:54:24

Haberler:

Türkiye'nin En Büyük Forum Sitesi



Reklamlar

Kuluçka Makinemi neyin içine yapayım?

Başlatan Ömür Tabak, 09 Mayıs 2014, 17:12:26

« önceki - sonraki »
25 lt saklama kabından yapacaktım küçük geldi soyle bi mini buzdolabı boyutunda birşey önerirmisiniz? Mesajı Paylaş


  • Gösterim 5,621 
  • El Yapımı Kuluçka Makineleri
  • 20 Yanıt




Ömür bey bu işi ne ile yaptığınızdan ziyade nasıl yaptığınız çok önemlidir.Kabin seçiminde;

1-Isı ve nem yalıtımı iyi olmalı
2-Dezenfekte için ve ısı ve nem dağılımı için sağlam, sağlıklı, pürüzsüz ve simetrik şekillerde olmalıdır.

Bunun dışında gerekli ortamın sağlanması ve muhafazası yapılabilen en basitinden bir saklama kabı en ticarisinden bir oda olabilir. Mesajı Paylaş
*Yay gibi eğri olup elde tutulmaktansa ok gibi doğru olup uzaklara atılmayı tercih ederim.

*Başarı azimle yapılan her işin sonucudur.

*El yapimi kuluçka makinası hakkında her şey.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

kaç litre gerekir? en iyi kaç litre olur? büyük olmasını istiyorum Mesajı Paylaş

yumurta kapasitesine göre değişir.
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
bir bakın Mesajı Paylaş
*Yay gibi eğri olup elde tutulmaktansa ok gibi doğru olup uzaklara atılmayı tercih ederim.

*Başarı azimle yapılan her işin sonucudur.

*El yapimi kuluçka makinası hakkında her şey.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

benim hayalim mini buzdolabı ya hurdacılarda fiyatı ne kadardır Mesajı Paylaş

15-25 arası fazla isterse de vermeyin.onlarda uyanıklık yapmaya çalışıyorlar. Mesajı Paylaş
*Yay gibi eğri olup elde tutulmaktansa ok gibi doğru olup uzaklara atılmayı tercih ederim.

*Başarı azimle yapılan her işin sonucudur.

*El yapimi kuluçka makinası hakkında her şey.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

teşekürler de 6. kata çıkarmak için ekstra para isterler :D Mesajı Paylaş

mini buzdolapları o kadar ağır değil motorunu falanda orada söktürürsün kendin taşı. taşıma parasınada karnını doyur :D Mesajı Paylaş
*Yay gibi eğri olup elde tutulmaktansa ok gibi doğru olup uzaklara atılmayı tercih ederim.

*Başarı azimle yapılan her işin sonucudur.

*El yapimi kuluçka makinası hakkında her şey.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

haklısınız :D bu motor işimize yararmı? Mesajı Paylaş

Yok zaten çalışsa hurda olmazdı. :D
Mesajı Paylaş
*Yay gibi eğri olup elde tutulmaktansa ok gibi doğru olup uzaklara atılmayı tercih ederim.

*Başarı azimle yapılan her işin sonucudur.

*El yapimi kuluçka makinası hakkında her şey.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

bazıları termostat motor falan hurdacıdan alıyorda :D Mesajı Paylaş

o motor buzdolabı motoru değildir. zira o hava motorudur. Mesajı Paylaş
*Yay gibi eğri olup elde tutulmaktansa ok gibi doğru olup uzaklara atılmayı tercih ederim.

*Başarı azimle yapılan her işin sonucudur.

*El yapimi kuluçka makinası hakkında her şey.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

yardımlarınız için teşekuur ederım. Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap bu 2si gelmek uzere kapıda ödeme ile hazırlıklara basladım 2 adet 40 w ampul 1 adet 12 v pc fan kullanıcam Mesajı Paylaş

önce buzdolabını alsaydınız uymazsa kesip biçmek zorunda kalabilirsiniz. Mesajı Paylaş
*Yay gibi eğri olup elde tutulmaktansa ok gibi doğru olup uzaklara atılmayı tercih ederim.

*Başarı azimle yapılan her işin sonucudur.

*El yapimi kuluçka makinası hakkında her şey.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

fazla büyük degiller zaten rafarı ona gore yaparım. bu arada nasıl raf yapacagım ? kime yaptırabılırm Mesajı Paylaş

alüminyum köşebentlerden yapabilirsin. Mesajı Paylaş
*Yay gibi eğri olup elde tutulmaktansa ok gibi doğru olup uzaklara atılmayı tercih ederim.

*Başarı azimle yapılan her işin sonucudur.

*El yapimi kuluçka makinası hakkında her şey.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

küçük birimleri birleştirerekmi? Mesajı Paylaş

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
küçük birimleri birleştirerekmi?
derken?? Mesajı Paylaş
*Yay gibi eğri olup elde tutulmaktansa ok gibi doğru olup uzaklara atılmayı tercih ederim.

*Başarı azimle yapılan her işin sonucudur.

*El yapimi kuluçka makinası hakkında her şey.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap bunları birleştirerekmi? Mesajı Paylaş

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap bunları birleştirerekmi?
bunlar boy olur hurdacıdan içini görecek parçalrı da uygun fiyata alabilirsin. Mesajı Paylaş
*Yay gibi eğri olup elde tutulmaktansa ok gibi doğru olup uzaklara atılmayı tercih ederim.

*Başarı azimle yapılan her işin sonucudur.

*El yapimi kuluçka makinası hakkında her şey.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

hmm ozaman kolay gibi Mesajı Paylaş


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter