08 Aralık 2021, 19:37:34

Haberler:

Türkiye'nin En Büyük Forum Sitesi



Reklamlar

Yeni Hobim Bıldırcınlar

Başlatan Kenan A. BOZKURT, 23 Kasım 2014, 23:06:19

« önceki - sonraki »
abilerim malum kış geldi tavukları kümeslere aldık artık fazla ilgilenemiyorum soğukta evde içine 15-20 tane sığacak bir kafes yapacağım bana  bıldırcınlar ve bıldırcın kafesi hakkında bilgiler verirmisiniz.Bu arada bu çimukanın bıldırcın kafesi gibi zemini yatay bir kafes yapmayı düşünüyorum Mesajı Paylaş


  • Gösterim 4,095 
  • Bıldırcın
  • 9 Yanıt




yani soru olarak demek istediğim bıldırcın kaç günde bir yumurtlar,20 bıldırcın için kaç metrekare alan lazım kafes uzunluğu ne yer ne içer ilaçlar vs.vs  daha birsürü soru var aklıımda  :) Mesajı Paylaş

Bıldırcınlar daha büyük kafes bölmelerinde birden çok erkek bulundurularak da çiftleştirilebilir. Bu durumda kafes 4 erkek 12 dişi alacak büyüklükte yapılmalıdır. Bunun için en uygun kafes ölçüleri 50 x 50 x 20 cm olması gerekmektedir.
sıcaklık ve ortam müsait oldugunda haftada 5 yumurta yapabilirler. Mesajı Paylaş
www Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Bıldırcınlar daha büyük kafes bölmelerinde birden çok erkek bulundurularak da çiftleştirilebilir. Bu durumda kafes 4 erkek 12 dişi alacak büyüklükte yapılmalıdır. Bunun için en uygun kafes ölçüleri 50 x 50 x 20 cm olması gerekmektedir.
sıcaklık ve ortam müsait oldugunda haftada 5 yumurta yapabilirler.
tama sağol münir abi benim amacım üretmek filan değil zaten şimdilik hobi belki yaza doğru aşağıya salma bir yerde yapabilirim, Mesajı Paylaş

100 cm uzunluk 60 cm yükseklik 50 cm genişlik içerisinde 13+4 besliyorum bazen alanın dar geldiğini göruyorum.Şu mevsimde tüğe girdiler yumurta sayısı sıfır normalde günlük en kötü 7 yumurta en iyi 11 yumurta alıyorum.Ev içerisinde bakılacaksa aşırı koku yapar. Mesajı Paylaş
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap / Profesyonel Tavukçuluk...Beslenilen Türler;Light Brahma

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
100 cm uzunluk 60 cm yükseklik 50 cm genişlik içerisinde 13+4 besliyorum bazen alanın dar geldiğini göruyorum.Şu mevsimde tüğe girdiler yumurta sayısı sıfır normalde günlük en kötü 7 yumurta en iyi 11 yumurta alıyorum.Ev içerisinde bakılacaksa aşırı koku yapar.
abi 60 cm uzunluk fazla değilmi Mesajı Paylaş

ben 30 cm yapıcam olurmu Mesajı Paylaş

Standart kafes olculeri normalde 90 uzunluk 60 derinlik 30 cm yuksekliktir,max kapasite 20 dir... Mesajı Paylaş
0536 772 10 13

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
ben 30 cm yapıcam olurmu


Ben o kafeste 2 bucuk aylığa kadar brahma yarkasıda bakıyorum (Kafes 3 katlı bu arada) diğer yandan bıldırcınlar uçmasını unutmasın diye yüksek tuttum bazen yükseliyorlar bu da hoşlarına gidiyor... :D Mesajı Paylaş
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap / Profesyonel Tavukçuluk...Beslenilen Türler;Light Brahma

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Standart kafes olculeri normalde 90 uzunluk 60 derinlik 30 cm yuksekliktir,max kapasite 20 dir...
kaya abi recep abimin dediği fikir kafama yattı
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Uye ol Veya Giris yap
Ben o kafeste 2 bucuk aylığa kadar brahma yarkasıda bakıyorum (Kafes 3 katlı bu arada) diğer yandan bıldırcınlar uçmasını unutmasın diye yüksek tuttum bazen yükseliyorlar bu da hoşlarına gidiyor... :D
abi 60 cm yapmasamda 40-45 cm yaparım Mesajı Paylaş


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter